OFERTA

1. SERWIS IT

Serwis gwarancyjny to usługi naprawcze świadczone przez S3S w imieniu producentów sprzętu komputerowego, zgodnie z warunkami umów gwarancyjnych.
Serwis pogwarancyjny to oferta opieki serwisowej, pozwalającą na bezpieczne i bezproblemowe korzystanie oraz rozbudowę sprzętu IT pozostającego w Państwa posiadaniu (EOL, EOS), a nie objętego już oryginalną gwarancją:

  •  Pełna opieka serwisową szerokiego portfolio urządzeń i systemów klasy Enterprise, bez limitu usterek i wieku     sprzętu, będącego poza okresem wsparcia producenta;
  •  Rozbudowę istniejących rozwiązań o elementy i komponenty nie oferowane już przez producenta sprzętu;
  •  Czasy reakcji dostosowane do potrzeb i wymagań Klienta ( 24hx7 – 4hrs, NBD, etc.. )
  •  Naprawę z uwzględnieniem gwarantowanego czasu naprawy;
  •  Nieodpłatną możliwość zachowania przez Klienta dysków twardych i nośników zawierających dane a objętych   kontraktem serwisowym;
  •  Usługę profesjonalnego wsparcia technicznego przez certyfikowanych inżynierów.

2. SPRZĘT RFB
Oferujemy szeroki asortyment sprzętu refabrykowanego jak i nowego IT high-end w zakresie serwerów, macierzy jak i sieci komputerowych. Dostarczamy także wszystko od trudno dostępnych produktów EOL (End Of Life) do nowoczesnych rozwiązań z zakresu poniższych marek wraz z gwarancją:

  •  Brocade
  •  Cisco
  •  HP
  •  Huawei
  •  IBM
  •  Fujitsu
  •  EMC
  •  STK (StorageTek)
  •  HDS (Hitachi Data Systems)
  •  SUN/Oracle

Oferta do 24 godzin / Dostawa od 2 dni roboczych. Możliwość wyceny instalacji podzespołów lub sprzętu przez certyfikowanego inżyniera na miejscu u klienta o dowolnej porze 24/7/365. Diagnoza oraz usunięcie awarii.