1. SERWIS IT
Serwis gwarancyjny to usługi naprawcze świadczone przez S3S w imieniu producentów sprzętu komputerowego, zgodnie z warunkami umów gwarancyjnych.
Serwis pogwarancyjny to oferta opieki serwisowej, pozwalającą na bezpieczne i bezproblemowe korzystanie oraz rozbudowę sprzętu IT pozostającego w Państwa posiadaniu (EOL, EOS), a nie objętego już oryginalną gwarancją:
2. SPRZĘT RFB
Oferujemy szeroki asortyment sprzętu refabrykowanego jak i nowego IT high-end w zakresie serwerów, macierzy jak i sieci komputerowych. Dostarczamy także wszystko od trudno dostępnych produktów EOL (End Of Life) do nowoczesnych rozwiązań z zakresu poniższych marek wraz z gwarancją:
Oferta do 24 godzin / Dostawa od 2 dni roboczych. Możliwość wyceny instalacji podzespołów lub sprzętu przez certyfikowanego inżyniera na miejscu u klienta o dowolnej porze 24/7/365. Diagnoza oraz usunięcie awarii.
S3S Sp. z o.o.
ul. Żółwia 22 lok. 73
01-927 Warszawa
—————————————————–
telefon: +48 22 245 28 46
telefon: +48 22 245 28 52
—————————————————–
mail: kontakt@s3s.pl
—————————————————–
NIP 1182192401, REGON 383054660.
—————————————————–
S3S Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Podleśna 37, 01-673 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000781076, kapitał zakładowy 5.000 PLN, NIP 1182192401, REGON 383054660.
COPYRIGHT 2020 S3S S. z o.o. WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE.